Ερώτηση: Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:


  • 1) Αρίθμηση εθνικών οδών.
    2) Αρίθμηση διεθνών αρτηριών.
    3) Χιλιομέτρηση οδών.

Ερώτηση: Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:


  • 1) Αρίθμηση εθνικών οδών.
    2) Αρίθμηση διεθνών αρτηριών.
    3) Χιλιομέτρηση οδών.

Ερώτηση: Ο μέγιστος αριθμός (σε ποσοστό) των ορθίων επιβατών έναντι των καθημένων ενός υπεραστικού λεωφορείου ποιος είναι:

  • 1) 25%.
    2) 30%.
    3) 50%.

Ερώτηση: Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:


  • 1) Επικίνδυνη δεξιά στροφή.
    2) Υποχρεωτική κατεύθυνση πορείας με δεξιά στροφή.
    3) Υποχρεωτική διέλευση μόνο από τη δεξιά πλευρά της νησίδας ή του εμποδίου.

Ερώτηση: Ο αεροσυμπιεστής:

  • 1) Αναρροφά τον αέρα, τον συμπιέζει και τον εισάγει στα αεροφυλάκια.
    2) Αναρροφά τον αέρα και τον στέλνει στο σύστημα αναρτήσεως.
    3) Αναρροφά τον αέρα και τον στέλνει στο σύστημα ψύξεως.

Ερώτηση: Στο στροφόμετρο ορισμένων λεωφορείων υπάρχουν χρωματισμένες κλίμακες με κίτρινο, πράσινο, κόκκινο χρώμα. Σε ποια κλίμακα είναι ο δείκτης όταν έχετε υπερβολική κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με την αποδιδόμενη ισχύ του κινητήρα:

  • 1) Στην κίτρινη.
    2) Στην πράσινη.
    3) Στην κόκκινη.

Ερώτηση: Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:


  • 1) Προτεραιότητα έναντι της επερχόμενης κυκλοφορίας.
    2) Προτεραιότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας.
    3) Προαναγγελία οδού διπλής κυκλοφορίας.

Ερώτηση: Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού αρθρωτού λεωφορείου που εκτελεί εθνικές μεταφορές, είναι:

  • 1) 28.000 kg.
    2) 29.000 kg.
    3) 32.000 kg.

Ερώτηση: Τι διοικητικές ποινές προβλέπονται, αν κάποιος οδηγεί όχημα, κατά τη διάρκεια που του έχει αφαιρεθεί η άδεια οδηγήσεως και γίνει υπαίτιος τροχαίου ατυχήματος με σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο:

  • 1) Στέρηση του δικαιώματος επαναχορηγήσεως για 10 έτη.
    2) Στέρηση του δικαιώματος επαναχορηγήσεως για 20 έτη.
    3) Μέχρι και την οριστική στέρηση του δικαιώματος επαναποκτήσεως άδειας οδηγήσεως.

Ερώτηση: Τι θα συμβεί, όταν η κλίση των πίρων των ακραξονίων δεν είναι κανονική:

  • 1) Δε θα έχετε κανονική επαναφορά του τιμονιού και σταθερότητα διευθύνσεως.
    2) Θα έχομε πρόωρη φθορά του συστήματος διευθύνσεως.
    3) Δεν μπορείτε να στρίψετε εύκολα το όχημα.